the city that never sleeps

dit ska jag. karlstad! jesss.. en sväng till staden och shoppa lite med syrran. en diskmaskin ska införskaffas bland annat! mycket bra, mycket bra.. är hemma hos mamma och pappa nu och väntar på att sofia ska göra sig klar(vilket tar en evighet). är ledig nu, måndag, tisdag, onsdag. inga fel! ska se om jag får tag på lite nya böcker också, man behöver ligga inne och läsa när det är sånt här dretväder.. igår städade jag hela lägenheten. känns gött att ha de gjort! kan jag bara slappa mina resterande lediga dagar. kolla på en frän film igår också, "Juno". handla om en 16åring som blev gravid typ. ganska bra.. jaojao, nu ska vi åka! ha dä.

Led Zeppelin - Kashmir (skön låt som du nog känner igen från fotbollsEM)
Mötley Crüe - New tatto (stuck in my head)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0