=)

blir så glad när jag läser kommentarerna från mitt förra inlägg! ni är underbara änglar allihopa och ni ska veta att jag finns här för er som ni finns där för mig! massa kramar och kärlek till er! bästa arbetskompisarna någonsin!

sitter på jobbet nu och vet inte hur länge jag ska jobba. får se när maria svensson kommer tillbaka! vi är en kort idag så det är lite tråkigt men vi fixar det ju ändå! vilket är ganska dumt. vi borde skrika rakt ut när vi får jobba såhär! och lösa allt själva. JÄVLA GRUMS KOMMUN!

ja Anna jag tycker att lite myskväll den 5:e passar superbra för då är christian på julbord! perfa :)

idag ska ringa till min farfar för han är på sjukhus och är lite lessen för att han inte kan komma hem just nu. men snart så babbars :)

sen ska jag hem till mamma och äta torsk i äggsås, mmmmm... godaste maten som finns! sen måste jag handla och egentligen träna men de kan jag inte för jag har svinont i halsen :O jag tror att milla har smittat mig genom hennes blogg! tror jag får sluta läsa den om den smittas så ;)

det kliar i mig också för jag har inte lyssnat på musik på ett tag. så sen ska jag sätta på musik och lägga mig och läsa ut den tredje stieg larsson boken "Luftslottet som sprängdes". sen ska jag börja på nån ny bra :)

Danzig - Mother - annika ;)

Kommentarer
Postat av: Milla

pfft. inte har jag smittat dig inte. ;)

men lite orolig för vad det är för ett superenvist virus som bosatt sig i min hals börjar jag bli. en promenad någon dag till veckan kanske? om det är okej väder alltså. hoppas du mår bättre nu bebe angående allt det där jobbiga. tänker iaf på dig. puss.

2008-11-27 @ 17:17:23
URL: http://www.millablom.blogspot.com
Postat av: cissi

Jag vill ha mys kvällllllll jag med!!!

2008-11-27 @ 19:37:10
Postat av: Milla

hej! vad trevligt med en promenix till veckan tycker jag. ah. var böckerna bra då? jag har alla tre av stieg larssonböckerna men har inte orkat börja i dom än. jobbar du i helgen? det gör jag. ska du jobba mkt runt jul? ha en trevlig fredagkväll. puss.

2008-11-28 @ 18:34:39
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Milla

skönt att vara ledig söndag. själv gör jag delad tur. drygt. :/ var inne och kollade efter lite böcker förut men hittade inga som föll mig på läppen riktigt. får avvakta lite. vad kul det ska bli att få följa med er till ullared! :D blev alldeles lyrisk här hemma i soffan när gaby frågade om jag ville med. ;) det började klia i shoppingfingrarna direkt! fan vet hur jag ska orka upp kl 4.00(!) bara efter att ha jobbat delad tur och sex dagar denna veckan. men det går nog. hrde att din mami kanske skulle med och att hon jobbar tolvtimmarn innan. tufft! well, vi ses på måndag då bebe! puss och godnatt.

2008-11-29 @ 23:30:13
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: tonje

hah, den låten kan jag ju spela på gitarr :D

2008-11-29 @ 23:36:44
URL: http://tonjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0