heaven and hell

vet inte om jag ska vara arg eller lessen. känns som jag är bägge två. usch. usch usch usch. varför ska de hållas på såhär? jag fattar inte.. kanske eftersom jag inte är sån..

jaja..

idag är det tydligen maskerad som gäller på hotellet, med alla gamlingar! herregud.. vet inte om jag ska va pudelrockare eller nåt.. låter väl lite fränt? micka ska va sjuksyrra hon!

har förresten varit i sthlm tors-fre och shoppat loss! ni vill inte ens veta vad slutsumman hamnade på.. ujuj tur att mamma betalar ;) haha.. det var min 20-års present till mig från mam å pap! super bra! fick va med en personal shopper som valde ut massa kläder och roligt åt mig så jag fick mannekänga ;) köpte grejer där som jag aldrig skulle gjort annars! så de va kul :) sen shoppade vi själva nästa dag bara jag mamma å syrran. kul med lite tjejresa. på hotellet på torsdagskvällen skulle vi ta oss en varsin cider å vin. men jag och syrran somna typ efter halva cidern.. så de va ju inte så lyckat! men ddet var en lyckad resa ändå :P mycket kul!

gäller jobbmänniskorna;
vill ni med till ullared kan ni skicka en ansökan hit så kommer den behandlas inom 2 dagar. ni får sedan svar så fort vi kan. nejda de e bara ni säger till om ni vill med :) ju fler ju roligare! eller?

Trivium - Of prometheus and the crucifix

Kommentarer
Postat av: Annika A

Ok, här kommer min ansökan!!! och vad vann jag då? en hamock eller... skämt åsido, detta ser jag fram emot :D

2008-11-02 @ 17:32:21
Postat av: milla

wow. häftigt att shoppa med en personal shopper! vad hamnade slutsumman på nu då? :) ska ni till ullared, vad kul! avis jag blir. har aldrig varit där faktiskt men det lär ju bli några resor dit med pro när jag blir pensionär om inte förr. ;)

2008-11-04 @ 22:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0