pokerface

innebär två saker.

första saken är; det är en bra partylåt av Lady Gaga. herregud, sandra å micka har smittat mig!
andra saken är: att det finns en liten chans att det blir poker i helgen! och vem vinner om inte jag?


sitter hemma i soffan och tycker lite synd om mig, känner mig lite förkyld och seg i huvudet och fick säga nej till jobb imorse pga detta! har kollat 6 (!) avsnitt av one tree hill idag! och käkat våfflor :) mums

imorse var jag och mamma och körde lite agility med chili på brukshundklubben! jag och malin var iväg i tisdags också. han var skitduktig och gjorde alla hindren tills vi kom till vippbrädan. efter den gick han inte upp på nåt av ramphindren. dessutom tröttnar han så fort! men det blir väl bättre :) är väldigt stolt över han iaf! min lilla bäbis... får såna känslor ibland att jag saknar honom så de värker. men då åker jag hem och busar lite me han så blir ja glad igen. han är det bästa som hänt på hur länge som helst, finns ingen jycke i hela världen som jag skulle byta mot han. inte ens lassie! :O alla roliga saker han har för sig, alla trix han kan.. haha får tårar i ögona bara å tänka på han! blödig värre men endel förstår inte att man kan känna så här för en hund. jag förstår inte hur man kan göra nåt elakt och grymt mot en varelse som är så beronde av oss människor. människans bästa vän.

är å glad ockå för jag har fått tillbaka min Malin. känns som allt är precis som när vi satt i mitt rum nere i källaren och lyssnade på ozzy och nördade oss framför datorn i sju timmar i sträck. det är riktig vänskap de.

i helgen kmmer frda hem ockå, ska bi kul för jag har saknat henne. är mycket glad för henne och karl :) vi ska fira mig för jag har ju tydligen fyllt 20 i veckan. konstigt hur fort tiden går.

har också kommit på att krogen är måttligt kul men hemmafester eller bara sitta å töla i en soffa är världens roligaste sysselsättning, mer hemmafester röstar jag på!

nej om man skulle sätta igång och steka lite fläskkotletter, mumma. med lite potatisklyftor till aksnke? tur att jag inte har någon riddar(blabla) bearnaisesås hemma.. god är den men fetthalten är nog mer än nyttig...


King of Leon - sex on fire
Nirvana - where did you sleep last night
Iron maiden - Phantom of the opera
Metallica - last caress/green hell

Kommentarer
Postat av: milla

hemmafester är bäst, inget snack om saken! :)

2008-11-06 @ 23:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0