take a ride on the flying spoon

do do doo, lookin' out my backdoor.

endorfiner endorfiner

idag är jag glad och pigg, även fast klockan närmar sig två. är så glad över mitt jobb. trivs så jäkla bra med alla där! kan bara gå dit tidigare än jag börjar och bara sitta å töla. känns bra att alla kan snacka med alla trots att det är sån åldersskillnad. och sen att man kan skoja med (endel) av pensionärerna. så jäkla kul att få dom att le eller skratta! på järpegatan, demensavdelningen, kunde man ju knappt prata med de boende och det blev nästan ensamt.. de roligaste ggrna var när man jobbade med milla, då kunde de bli kul att gå till jobbet! annars hade jag hellre stannat hemma. nu ser jag fram emot att jobba! känns så jävla kul. tack för att ni får mig att trivas så!

är lite partysugen men det blire inget med denna helgen. för nu ska jag jobba både lördag och söndag. money to me.

MALIN, om du läser detta, kom ihåg att ringa maggan åt mig :)

måste börja använda mina glajjor mer också. får spänningshuvudvärk jämt nu. tråkigt att jag ser ut som en biblotikarie bara...

nej om man skulle lägga sig tro. imorrn ska jag va med min sambo hela dagen! ska bli roligt om vi orkar rava oss ur sängen också förståss. tänkte göra torsk i äggsås imorrn. eller köttfärssoppa. har inte bestämt mig än. lutar åt torken, så jävla gott. sen ska jag nog baka nånting gott. kul kul



W.A.S.P - sleeping (in the fire)
Lady Gaga - pokerface

Kommentarer
Postat av: söstra

åååh, måste du göra de goaste maträtterna som finns typ?

btw, du är att fin i glajjorna (:

2008-11-14 @ 12:56:07
Postat av: Ananas

Om du bakar något gott så tycker jag att du ska ta med dig det till jobbet imorgon :)

Du passar ju gör bra i brillorna. Skitsnygg! ;)

Ses imorgon! Kram!

2008-11-14 @ 21:50:23
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: hanna

Nu är det dags för Veckans Blogg igen. Anmäl dig eller någon annans blogg du tycker borde uppmärksammas. Kram H

2008-11-14 @ 21:54:35
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, Sara! Har totalt glömt bort vad jag skulle ringa till Maggan om!!!????? "Grubbel, grubbel...."

Självklart ringer jag, men först måste du ge mig en liten ledtråd!!! Kramiz M

2008-11-17 @ 22:17:45
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Mikkis

Jag älskar Mikaels köttfärssoppa, MMMHMMM!

2008-11-18 @ 17:47:56
URL: http://mixy.blogg.se/
Postat av: milla

haha. visste nästan att det bara var jag som ogillade snö. skulle gärna hoppa över vintern helt faktiskt. :) tack, ska försöka bli frisk. är trött på att vara sjuk nu. du skriver alldeles för lite blogginlägg nu sara lilla. ;) puss.

2008-11-20 @ 22:03:43
URL: http://www.millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0