counting all the assholes in the room

Im definitly not alone.

G'Day!
solen skiner idag, känns skönt! skulle va gött med en promenad men vem ska följa med? åka hem å hhämta hunnskrälle kanske? :)
halv fem bär dt av till ikea med malin, ska inhandla massa ljusgrejer så jag har när mina beställda doftljus kommer! mums.. malin ska köpa en bäddsoffa till sin nya lägenhet, sen blir det säkert massa annat roligt! man kan aldrig gå tomhänt från ikea >=) kanske blir lite party ikväll också, känns lite farligt, dricka på en måndag. men så är det näa man jobbar helger, man får ta reda på de dar man är ledig!

jag har skickat mejl till en tjej i karlstad som har en tollare och ville ha en promenadkompis! så vi kanske ska ses till helgen och låta våra hundar leka och lära känna varandra! ska bli skitkul! en hane dessutom, då blir nog inte chili lika distraherad som med en tik. spännande!

Nu är fotbollen slut dessutom, vi vann varenda match i hela serien, 18 raka segrar! känns mycket bra, men mycket tråkigt att det är slut. laget är så jäkla bra nu, både på plan och träning. kemin mellan spelarna känns underbar! alla är kompisar känns det som. tråkigt att bryta här, när allt är så bra. men snart drar vinterträningar igång! hoppas upplutningen blir bra på dom med :)

igår hade jag och christian myskväll. det var skitkul, vi härjade och hade kuddkrig och lagade mat och bara trivdes med varandra. kändes skitbra, det är så skönt när man verkligen känner en människa ut och in, man vet precis hur man ska få den andre att skratta. och att få höra det skrattet, gör att det bubblar i magen! jag ler bara av att tänka på de. då mår ja gött!

dessutom va ja på bandy igår! jag älskar att gå på bandy! visst, dom såg lite ringrostiga ut, och det är ju inte lika kul att kolla i en hockeyhall, men ändå! längtar till kylan, med mössa och vantar och varm, spetsad glögg på strandvallen. det är lycka det!

Långt inlägg idag :)



Bon jovi - wanted dead or alive
Thin lizzy - jailbreak
White lion - radar love

Kommentarer
Postat av: ANNIKA

Wanted dead or alive!!!!!. Var allvarligt kär i Richie Sambora när den skivan kom. Var väl ca tolv,tretton då.(hjälp va gammal jag blev nu) Låten är iallafall fortfarande skitbra. Blev ganska förvånad att White lion står med. Är väl inte ett band som alla känner till direkt. Shit nu ekar den låten resten av dagen.

Hade!!

2008-10-06 @ 12:40:04
Postat av: sara

nej jag är inte som alla andra sörru ;) och jag lyssnar bara på skitbra musik :D när ska du skaffa dig en hårdrocksblogg då annika? på tiden nu. hat gött!

2008-10-06 @ 13:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0