hallongurka

varför fick inte jag någon gelehallongurka när jag flyttade hemifrån?

är så trött på att städa att jag tror jag anställer en piga. nejdå inte riktigt så men, är jobbigt när man börjar städa på kvällen när man kommer hem. sen kanske christian ska laga mat och äta åså vips äre stökigt igen! ska de va så svårt att hålla de fint? är ju så gött när det är rent och skurat..

imorrn ska jag handla med jobbet, den här gången helst utan problem! och utan surkärringar som bara klagar.. känn dig utpekad annica o! nej bara skojar :D:D:D:D:D förlåt

har idag vart på ögonbottensfotografering vilket går ut på att man får ögondroppar som utvidgar pupillen och sen tar de kort inuti ögat. låter farligare än det är men.. enda jobbiga är att man blir så ljuskänslig efter, och att man ser suddigt på nära håll. tack steffie för att du körde mig förresten ;)

ska me han imorrn å titta när han gör en lotusblomma på insidan överarm. aj aj aj med andra ord.

har inte mycket mer att säga.

och inga musiktips idag! skam!

Kommentarer
Postat av: ANNIKA

Jag hatar att handla. Åt mig själv och ännu mer åt jobbet.Det står ungefär etthundratjugoelva personer bakom som suckar och stönar. Kort som det inte finns pengar på, folk bakom som byter kassa för att det tar sån jävla tid!!!!!!BAJS!!!!!!

Beställde du tid? Nyfiken vettu!!

2008-10-17 @ 14:31:52
Postat av: Malin

ha ha........gillar ni inte att handla åt pensionärerna??? Ha en bra fredagkväll!

2008-10-17 @ 21:44:31
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0