Dagens!

jag har tagit lite välförtjänt ledigt nu i tre dagar. hade en hemsk känning som gjorde mig lite skraj igår! usch usch..

gick igår med Jenny på jobbet, alltid lika kul att snacka med henne! :)

solen skiner in genom mitt fönster idag och jag vill gå ut! men vad ska man hitta på? jag tror mamma och pappa skulle upp till stugan sen så jag kanske följer med dit :) går lite med chili kanskeee..

ska ringa till Kim också idag eller imorrn om en promenad som vi skulle ta! blir kul att töla lite med henne, vi hade skitkul ute innan hon blev med bäbismagen och sen försvann kontakten typ. varför detta? illa

christian är inte borta så länge denna veckan heller! kommer hem på onsdag :) kul kul!

nej nu ska jag klä på mig och göra nånting... jag är dålig på detta med blogg..

XOXO

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad var det som gjorde dig skraj med den där klänningen? Ses sen babe!

2009-04-06 @ 14:28:58
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0