White snow, I know

You're on a place where I just can't go.

sitter på jobbet och smyglyssnar lite på bandit, ska snart ut och åka fulbil igen.. har jobbat(och jobbar nu) en delad tur idag, skapligt töligt. men jag ska vara glad att jag kan jobba så.

skidkompanjonen christian och jag planerade lite förut inför lektioner och avslutning, svårt att hitta på grejer att göra med de små liven.. men men det blir nog bra, får muta dom med grillad korv och festis, funkar alltid.

på torsdags smäller det nog. eller jo det gör det. då får jag ett hål extra, usch jag är nervös, hehe. lätt för stefan att klaga, han som bara ska ta hål i öronen ;P men har hört att det gör ondare i öronen än tungan. japp japp..

nej man kanske skulle jobba? ahhh okej då..

måste bara säga att jag längtar till Sälen och till Metallica, skönt med nåt att göra och se fram emot! nu är det bara flytt som fattas..

Kommentarer
Postat av: Milla

ja, ibland orkar man bara inte hålla på och greja. förresten känns det inge kul att städa när man bor trångt och det känns som det är grejer överallt ändå.



mjo. utgång snart vore trevligt. backyard? jaså, kommer de till stan? till nöjes eller? nu är jag inte något stort fan av dom (tycker de är överskattade) men om inte inträdet är för dyrt så kanske jag hakar på. har ingen lust att betala 200 spänn för ett band som jag inte gillar så mycket. iaf inte nu när jag är fattig som en kyrkråtta och bara har jobbat tre dagar på hela februari. :(

2009-02-11 @ 13:03:52
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: sofy

åååååh sara jag vill med ta :(

2009-02-11 @ 21:19:01
URL: http://sssofy.blogg.se/
Postat av: Milla

dags att uppdatera snart nu! :)

dessutom väntar jag forftarande på den där host harkel recensionen. ;)

lycka till imorgon nu baby. syrran sa att det kändes som att sticka en nål genom ett gelehallon,lite segt liksom, men gjorde inte ont. däremot efteråt. pyss.

2009-02-12 @ 21:59:07
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0