yellow sun

jag och syrran sitter hos mig och ska snart åka ner och sola lite. sen blir det hem och göra hårinpackning!

gårdagen spenderades hos Frida och Karl i deras nya halvfärdiga lägenhet! vi kom dit vid halv tolv för att hälsa och kolla in placet, och åkte inte hem förrän halv elva med dammigt hår och färgade fingrar! haha.. jag och frida hade ansvar för sovrummet som blev mycket snyggt efter målande och bårdsättande! very nice! kul att spendera dagen med dom som man inte träffar så ofta också :) den romantiska middagsmaten blev igår pizza framför en t v på typ 10 tum, haha. och melodifestivalen såklart. sen blev det lite massage och mys när vi kom hem. till present köpte vi oss en köksfläkt som Peter och christian håller på att sätta upp nu, ska bli skönt när det inte stinker matos här inne!

tungan är lite svullen nu men att äta går bra. har fått lite beläggningar runt hålet men det kanske är normalt? kommer också gegga ur hålet under tungan... usch! längtar tills det är läkt!

nu ska jag käka yogurth och sen sola och sen handla om syrran går med på det, annars får hon gå haha.

hadé!

Kommentarer
Postat av: Milla

det gör inget vettu! du hade ju mys. :)

ja, det var en riktig festmiddag vill jag lova! men pizza funkar ju i alla lägen det också.



lyxigt med en köksfläkt!

gud vad skönt det lät att sola.

vad bra att du inte har alltför ont i tungan iaf. det är helt normalt med beläggning runt hålet. :)

ha en fortsatt trevlig söndag.

själv har jag precis vaknat till liv efter en liten skön sovstund i soffan. ska typ inte göra nånting mer idag förutom att förbereda mig mentalt för arbetsdagen imorgon.

pusspå.

2009-02-15 @ 18:39:24
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Ananas

Jag gurglade nog bara på kvällarna.. Det är ju starka grejer om du har hexident.. Kan missfärga tänderna så du ser ut som en gammal sönderrökt tant i käften.. Ingen vacker syn.. ;)



2009-02-15 @ 20:43:04
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: Ananas

Haha.. Jag hör att jag skulle ha piercat mig nu och inte på min tid.. Skölja morgon och kväll är väl bra.. Men det är väl bara under en viss tid som man ska skölja fortfarande va? Kan du äta allt det där så är det väl bra.. Jag levde på flytande bara för att tungan svullnade till dubbel storlek ungefär.. :) Det är ju inte meningen att du ska svälta :)



Ses imorgon antar jag :)

2009-02-16 @ 16:14:16
URL: http://ananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0