nerd

jag har blivit en bloggnörd. följer så många bloggar nu att jag blandar ihop allihopa. ser knappt på tv längre utan sitter här ist å läser om skvaller, mode och smink :P jaja, jag knarkar inte iaf, haha..

idag har jag vart ute på långprommis med mamma och chili, hunnit tvätta all lorttvätt och tränat fotboll :) inte så mycket fotboll med i träningen eftersom vi var ute och sprang och körde intervaller men.. det är gött nu efteråt iaf! nu sitter jag och väntar på min kära inneboende så ska jag steka hamburgare och hoppa in i duschen. sen blir det sängen och "Midvinterblod", muhaha..

nu hör jag C i trappuppgången, pratar i telefon som vanligt :)

hamburgare blir! måste jobba snart nu, klättrar fan på väggarna..

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, såklart du har rätt.... Fast i nyktert tillstånd, så ser och hör man bättre, hihi.... Senilpiller nästa, doktor Bruun!!!! Kramiz M

2009-01-26 @ 23:16:16
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Milla

ja, lönen är ju en grej. jag är dock mest sur över att mina lasdadagar verkar öka något. :(

fast du är ju som är myyycket längre fram än mig med allt som tex en uskutbildning att falla tillbaka på, körkort, OCH fått gå på vikariat två gånger på två år. moi? noll gånger på sju år. bittert. du är dessutom typ 12 år yngre än mig. jag kommer ingen vart med livet.

håller med om att det skulle va skitkul att jobba i butik. sökte ju på cirka 22 ställen förra året men ingen ville ha mig där heller. (förlåt min tråkiga ton men jag har en sån förbannatjävlakukfanskitdag.) box på fredag? för att tänka på nåt roligare. .) puss.

2009-01-27 @ 18:32:05
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Milla

sur över att mina lasdagar INTE verkar öka något alltså. blev visst lite fel där.

2009-01-27 @ 18:34:18
Postat av: gaby

fAAAN, såg nu att vi har match på söndag.. inte bra de om man ska ut... men orkar du jobba så orkar väl ja spela match...lr? hmm....

2009-01-27 @ 19:36:28
Postat av: Milla

haha! :D jag vet inte riktigt. de hade en avdelning som hette "sensuellt" (fint namn va?) som förmodligen är porrsektionen. har dock inte kollat in vilka filmer de har på lager, får nog ta och göra det. ;)

aah. jag förstår. hoppas ni får det mysigt på middagen!

tack gull, vad snäll du är. jag är bara inne i en depp-period just nu, det går kanske över snart. (hoppas jag.) vi ses söt. puss.

2009-01-27 @ 21:53:38
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Milla

newsflash: "ullared öppnar erotikoutlet."

ännu en anledning att åka dit! JIPPI! :D

2009-01-28 @ 00:30:03
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Milla

ja, om jag har råd. jag behöver verkligen en rejäl shoppingrunda för att muntra upp mig själv just nu. :(

2009-01-28 @ 12:37:13
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0