hey

här är uppdateringen riktigt dålig!

ska snart sticka iväg och jobba kväll nu, har bara ikväll och imorgon kvar, sen är jag ledig länge länge! typ 10 dagar. ska bli mucho gräjt.

jag har gjort massa skoj sen jag skrev sist. har varit på loppisrunda med Gaby och Milla och det var mycket trevligt!
hittade inte så mycket men de va kul att bara umgås och skratta lite :)

igår var jag på Liseberg med min lilla Micka och det var superkul! man blir som ett barn på nytt. vann två centerrullar och en liten chokladask och totalt kan dom nog ha kostat typ 200 spänn... haha... men stolt blir man när man vinner ;)

dags för flytt nu också! ska dit och damma och skura imorrnoch sen ska ja börja packa och flytta in.

Christian den grisen åker till kreta idag han... har sagt hejdå till han nu, kommer sakna han jättejättemycket.. men men.. det är bara en vecka! så flytthjälp av starka karlar (och kanske kvinnor?) mottages gärna :D

ska be min starka far som har semester.. hehe...

nej nu ska ja jobba!

:)

Kommentarer
Postat av: Milla

FAN vad gött att ha kommit så långt att det är dammning och skurning kvar. Jag är avis! Skönt för dig att få vara lite ledig nu ett tag så har du tid på dig att flytta och packa upp. Jag skulle gärna erbjuda min flytthjälp (är jävligt mycket starkare än jag ser ut) men jag har ju inte tid! Jag ska ju snart flytta själv. Sorry. :(



Har ni hämtat bordet och det? Var det lika fint som du trodde? :)



Hoppas vi ses snart igen. Pusspå.

2009-07-23 @ 22:10:03
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: gaby

ja e ju ledig hela helgen så ja å nico kan komma å hjälpa till. han e jätte duktig på å bära :)

2009-07-24 @ 07:18:47
Postat av: Annika A

Ha det så bra på din minisemester!

2009-07-24 @ 22:00:49
URL: http://walkingwoman.blogg.se/
Postat av: Malin

Hade bara kroppen tillåtit hade jag ställt upp direkt, jag lovar! Jasså, hon var kanske lite sträng??? Kramiz M

2009-07-24 @ 23:31:48
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0