just a lovestory...

kollade just på en film på trean. en kääärleks/ungdomsfilm. det behövs såna ibland, såna som påminner en hur bra man kan ha/har det. jag tror man uppskattar sin partner mer när man ser en sån film! dessutom med en sån snygging som chad michael murray också... nej men allvarligt.. man bli lite extra varm i bröstet av en sån film.. dessutom lite ledsen också eftersom min egen prince charming inte kommer hem förran torsdag natt... men jag har nog med grejer att göra!

har städat den gamla lägenheten nu iaf och det tog sin lilla tid men till hjälp hade jga min kära mor. som övertalade mig att följa med henne och syrran till stugan för att ha lite semester på semestern. det var det bästa jag kunde ha gjort! så jäkla skönt och så lugnt och fint där... man kommer till ro liksom. läste ut "Pojken som kallades Det" också.. usch, no comments.. ;(

imorrn kommer min moster igen och kolla på lägenhetn så då får jag röja upp här alltså.. eller ja, hon ska köpa den men sen hyra ut den till några som också kommer imorrn, förhoppningsvis vill dom hyra den av moster....

ska försöka gå upp tidigt imorrn för att städa ur förrådet och lägga in tvätt och diska och städa och be peter om hjälp med sofforna med mera...

Det tar längre tid än vad jag trodde när man flyttar själv.. hoppas jag slipper det i framtiden!

avslutar med en bild på snyggingen jag pratade om förut.. på tal om honom kanske jag ska ladda ner lite avsnitt av One tree hill när jag ändå sitter här framför datorn...

förresten; Nöjd Annika? =D



Inga fel på han va?

Kommentarer
Postat av: Annika A

Bra jobbat!! Som synes är det vissa som är uppe med tuppen HEHE. Vi har börjat snacka ålandskryssning på jobbet. Intesserad?

2009-07-29 @ 05:23:05
URL: http://walkingwoman.blogg.se/
Postat av: Milla

Pfft. Pojkvasker säger jag. Sicken liten sprätt! :p

2009-07-30 @ 17:03:04
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Ananas

Njae, vet inte om jag håller med dig att såna filmer påminner en om hur bra man kan ha eller hur bra man har det. Sånt som händer i film händer aldrig i verkligheten juh. Inte för mig iaf =) Skönt med semester. Hoppas allt är bra med dig. Kramar

2009-08-03 @ 22:55:48
URL: http://ananas.blogg..se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0