semesterupdate

gårdagen bestod av jobb med sköna människor! kul kul :)

senare blev det interstil i säffle för en spegel som jag spanat in förra fredagen. det är en stor med bred silverram som ska sitta över soffan i vardagsrummet! kommer bli skitbra tror jag!

ännu senare blev det party. jag och malin drog till skoghall och grillade lite och sen blev det Björn Rosenström i sunne! när man hör hans sånger tror man ju att han är en gammal gubbe, men så är inte fallet!


Han är u nästan en snygging ;) lin va nära på att gå upp på scenen och våldta honom och basisten som också var en riktig hottie..

riktigt bra var han Live iaf! vilken jävla fantasi han måste ha... nej mne de va kul! sen blev de tråkigt och lerigt så vi åkte hem... ikväll hoppas jag det blir bättre för då ska vi nog på happy duck och dansa oss svettiga!

men först; Städa nya lägenheten, packa prylar.

Kommentarer
Postat av: gaby

Nog blev vi svettiga... fast du mer än ja tror ja.. haha :p kul va de iaf: får se hur de blir me middan här under veckan.. ja ska ringa å pyssla lite..puss

2009-07-28 @ 13:53:45
Postat av: Annika A

Hummm, ingen uppdatering än!! Vad gör du egentligen?

2009-07-28 @ 19:59:08
URL: http://walkingwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0