Sarakväll

idag åkte C till Norge för att fira sin midsommar där. eftersom jag jobbar på lördag så kunde jag inte bli med, men men, en annan gång! :) ist sa jag till c att när han åkt skulle jag påbörja min Sarakväll. den skulle bla innehålla ett bad, hårinpackning, ansiktsmask, peeling. sedan god mat, en bra film att gråta lite till, kanske lite goda snacks och lite nagelmålning.

nu sitter jag här, klockan är halv ett, detta är vad jag har gjort ikväll:
badet och allt de gosiga försvann helt, ist sitter jag i christians mysbyxor och GnRtröja framför datorn halva kvällen och TVn halva kvällen. den goda maten blev krögarpytt med stekt ägg. naglarna är tragiskt svartfläckade sen förra helgen. "snacksen" fick bli två burköl spendrups export. dom var kvällens höjdpunkt och jag funderar starkt på att ta en till innan läggdags. den bra snyftfilmen blev Jackass på MTV, som iofs jag skrattade högt åt, och Chris Pontius är ju så söt att se på. och rolig också. nu sitter jag och lyssnar på musik från MTV just nu Swingfly - touch and go.. inge vidare bra faktist.. jaja, det blev en slappiskväll utan måsten iaf! ska nog kanske lägga mig och läsa ur min dåliga bok nu.

summan av kardemumman: det blev en ÄKTA Sarakväll ist för en tillgjord. perfekt.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, jag tycker din kväll verkade bli alldeles fantastisk!! Trevlig midsommar! Kramiz M

2009-06-19 @ 11:55:57
URL: http://tidsoptimistens.blogg
Postat av: Milla

Haha! Så kan det gå! Det lät dock som att du hade det rätt mysigt ändå. :) Vi får ta och åka på loppis snart nu. Är sjukt sugen. Trevlig midsommar baby.Puss.

2009-06-19 @ 18:53:53
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0