Bomull

jag tror nån har tryckt in bomull i min skalle medans jag sov alltså. jag är dunderförkyld IGEN! och jag har ingen nässpray heller, fan i helvete.. man lyckas ju alltid bli förkyld på en helg.. igår blev det en utekväll, vi var hos frida och karl på skoghall först och sen blev det nöjes och sen arena, haha. en riktig krogrunda.. var väl ganska kul iaf :) sen när vi kom var det full rulle i vår lägenhet med lite folk från säffle och malin och peter. så då blev det inte sova! men nu är jag uppe och pigg för jag ska börja jobba klockan 12. känns väl sådär med förkylningen, hade hellre bäddat ner mig med en bok men, man kan inte få allt ;)

jag är iaf ledig imorrn och den dagen kommer kanske spenderas bakfull, det vet man aldrig! usch, har blivit mycke fylla nu.. då känner man att man lever iallafall!

nu ska jag tvätta ansiktet och göra mig klar för centrumgruppen! ska kanske väcka malin och christian som ligger och snarkar i sängen också... hahaha..

Kommentarer
Postat av: Tessan

Usch, inget roligt att du är förkyld så ofta :(

Men bra att allt annat verkar vara bra med dig. :)

Du får hälsa centrum flickorna, och krama alla.

Kram

2009-03-14 @ 18:56:38
URL: http://lelvisen.blogg.se/
Postat av: Milla

Men vad fan! Förkyld igen?! Usch. Hoppas det går över snart. Tack så mycket för ditt "brev", hittade det allt när vi kom hem förut. :)

2009-03-15 @ 01:32:35
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0