det suger..

.. i shoppingtarmen! det är inte bra för mig att sitta å dregla på alla webshopar! som tur är är jag inte så impulsiv när det gäller sånt, tänker efter noga och länge ;) saker som ska införskaffas till våren är iaf en skinnjacka. funderar på den här:


vad tycks?

ville ha den i brunt egentligen men den verkar ha utgått.. jaja svart passar ju till allt så :) det blir nog att klicka hem den idag! vädret gör ju att man får vårkänslor.. lite häftigare med knappar också än den vanligt dragkedjan.. priset är också överkomligt, 495:-. passar min plånka perfa! nu är bara frågan, medium eller large? skinnjackor är ju kända för att vara lite små i storleken pga materialet som det är noll stretch i.. får suga lite på den frågan!

har ni märkt att nåt är annorlunda med sidan också? var inne på allas vår vandrande kvinnas sida och hon hade fixat till sin sida så snajsigt så jag snodde sidan hon hittat designen på ;) lätt som en plätt var det! ändrade lite i headern med färgen på texten bara.. det klarade jag!

nej nu ska jag ta tag i mitt liv!



Kommentarer
Postat av: Gaby

Oh vilken nice sida.. nu får du ta å komma hem till mig nån da snart å hjälpa mig att starta en blogg.. hoppas ni får en trevlig kväll på badhuset, själv hoppas ja att ja blev bokad på boxen i stan. syrran skulle fixa det åt mig eftersom ja skulle få låna hennes kort, gött de så slipper ja betala :p jaja.. hoppas att vi ses nått under veckan. å att mina planer för helgen blir av. ha de gött gumman! kram

2009-03-16 @ 14:21:12
Postat av: Annika A

Här var det nytt och fint vill ja lova!

2009-03-16 @ 21:19:51
URL: http://walkingwoman.blogg.se/
Postat av: Milla

Oh. Vad snygg din sida blivit! :)

Tyckte skinnpajen var skitsnygg, ett bra köp.

Orkade du med hela kvällen på badhuset? Såg dig inget mer... Själv var jag inte hemma förrän vid tio typ och jag känner redan nu att jag kommer att ha en redig träningsvärk imorgon. krya på dig sötnos. puss.

2009-03-17 @ 00:32:41
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0