good girl

nu har jag sanerat lägenheten innan christian kommer ikväll så han ska slippa skämmas för mig ;) haha.. dammat dammsugat och skurat har de gjorts. nu ska golven få torka så jag kan lägga ut mattan och sen ska jag inreda lite fint :) mitt skurmedel luktar ju underbart av liljekonvalj också.. då blir det roligare att städa. TACK ÖB!

ska hoppa in i duschen också och sen ska jag koka ägg till en sallad fast jag tror tyvärr att mina avokados är för omogna :(

efter allt detta blr det jobb till halv nio ikväll, åh förresten, skulle ge hur mycket som helst för en cola light på burk nu..

bandit är på igen! välkommen tillbaka i mitt liv.

jag känner definitivt av vårkänslorna nu! så nu är den välkommen.

tycker dessutom att det är lite farligt att det kommer lön imorrn och att jag är ledig i helgen.. så nu får ni boka in lite dagturer åt mig tjejer.. haha.. jobbar kväll både torsdag fredag så jag skrev in att jag inte ville jobba mer kvällar denna helgen.. men blire akut så går de väl ;) call me

nej dags att sätta igång igen! här ska de inte latas!

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad du har varit duktig under morgonen då! Själv ska jag väl också ta tag i städningen snart, städtorsdag, you know. Ha det så bra så hörs vi! Puss.

2009-03-26 @ 13:11:23
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Malin

Tackar tackar...jag har vriit inne och kikat, låter nästan som "mitt" drömboende, hihi... Hoppas det går bra på jobbet, vännen! Kramiz M

2009-03-26 @ 18:21:19
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0