njutningsfull kväll

nu sitter jag här med en ansiktsmask på och med lite mörk choklad med hallon, mums. till detta har jag project runway på tv:n och en gosig vovve brevid mig i soffan som ska sova i min säng ist för Christian inatt! funderar på att ta en riktig tvkväll med några one tree hill avsnitt efter project runway, enda som oroar mig är nog om jag orkar sluta kolla..

det kan vara riktigt skönt att vara själv ibland också. (Chili räknas inte)

det braiga med mörk choklad är att man nte orkar äta så mycket av det, min favorit är dom små chokladkakorna från marabou premium (tror jag) med mint. mums mums mums. den med pistach är också riktigt mumsig.. och dom räcker länge.. hehe.. dessutom är det inte lika onyttigt! undanflykter, hehe..





Kommentarer
Postat av: Milla

Hahah. Jag var lite småförvirrad. :P

Mm, vi får verkligen hoppas att vi är lediga så vi kan träna på måndag igen!

Tack för promenaden idag! Det var askallt men trevligt.

Hör av dig imorgon angående den där eventuella fikan. Pusspå.

2009-03-24 @ 14:15:08
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: jenny

Den med pistach är ju supergod, men ja kan inte hålla med om att de räcker länge.. Beror väl iofs på hur många man köper =P..



Har project runway börjat igen, vilken tid går de?



Ha de gött i vårvädret



Kram kram

2009-03-24 @ 16:40:14
URL: http://jennydepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0