oh happy daay

vilken underbar dag!

vaknade imorse vid tio och gick upp och käkade frukost. sen la jag mig igen och läste och halvsov till klockan två! det brukar jag aldrig göra! men det var hur skönt som helst. C tittade på film medans jag slumrade. "slamdog millionare". den måste jag se någon dag *minnesanteckning*. sen kom han och la sig brevid mig och vi pratade och myste lite.

sedan käkade jag lunch och åkte och handlade. när jag kom tillbaka var det dammsugat och fint! så jag ställde mig med disken och sen planerade vi maten. det blev storkok här i lilla ettan! först slängde jag ihop en kaka på några gamla bananer som hade sett sina bästa dagar, medans christian gjorde en fruktsallad. sen gjorde jag tacos med stark tacokrydda, mums va gott. sedan efter det har jag hunnit steka fläskytterfile och gjort en potgratäng så att christian får med sig några lådor till Hagförs. duktig idag jag :)

men det bästa med dagen har varit min underbara C. har vart så himla kul att bara umgås och pyssla och inte göra nåt. bara att sitta och skratta ihop till en film, och fåna sig och härja som man inte gör med någon annan. känns så skönt att man uppskattar dom här stunderna mer nu när vi bara ses halva veckorna. men det har varit bra för oss, bra att hinna sakna varandra lite :) han är mitt bästa och jag trivs så mycket med honom. min älskade sambo..

vi såg på "Yes man" med Jim Carrey, han är ju hur rolig som helst den killen, hahaha..

vet ni vad det sköna med dagen imorrn är då? att jag inte "måste" göra nånting!! helt underbart. enda inplanerade är Tjejkväll på badhuset klockan 18 imorgon som ska bli superkul. enda tråkiga är att jag är sjuk än.. fast får nog hänga på något pass ändå, och bubbla i bubbelpoolen är ju ett måste..

nej nu ska jag ägna mig åt Christian som ju åker imorrn igen! G'Nite ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0