peta mig i ögat

ska jag snart ner och göra. ska till optikern och träna på att sätta in linser, creepy.. är dessutom bra dålig idag och jag skyller på bubbelpoolen igår! dumma dumma mig.. vart i stan idag och träffat min sjuksköterska en sväng och sprungit på stan med malin en sväng. sen kom yrseln och jag vinglade ner till bilen typ. nu ligger jag i soffan och vill inte resa på mig för allt snurrar.. jaja man får rava sig ner till ögongrejen och få de gjort helt enkelt..

ska spraya i mig lite nässpray, ta en ipren och klä på mig som tusan och gå ut i de fina vädret som jag missar.. fan..

inte kul att vara sjuk och ensam!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Undrar hur man gjorde innan nässprayen?

De e ju ens bäste vän när man är förkyld, tur man lever på nässprayens tid =P.



Du får krya på dig, hoppas de går över snabbt!



Kram kram

2009-03-17 @ 23:03:38
URL: http://jennydepp.blogg.se/
Postat av: Annika A

Visst är jag ny utanpå men inuti är det samma kärring som innan ;D Hoppas att se dig på jobbet snart, kram

2009-03-18 @ 15:32:34
URL: http://walkingwoman.blogg.se/
Postat av: Milla

Ja, faktiskt. Alla på järpegatan har varit på planeringsdag idag så det har bara varit vikarier i hela huset och då blev det så att jag och Maritha fick göra delad tur.



Stackars dig gumman, som inte blir frisk! :/



Jag råkade visst bli tvungen att göra delad tur på söndag också jag, så det blir nog jävligt lugnt för mig på lördag om jag ska med.



Gick det bra med linserna? :)

Krya! Puss.

2009-03-18 @ 22:19:29
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0