volbeat

tonight. har ingen biljett och jobbar till möran. så det blire nog inget med :) kanske till sommarn på någon festival? har iaf fått en dator tillfälligt nu! till på måndag då min darl åker igen. men nu är han och tränar och jag skulle till ÖB med mamma men de sket sig ju.. hon dumpade mig! nej men hon skulle klippa sig halv fyra egentligen men det blev flyttat till kvart i två.. så efter det kanske.. så då kom hon hit med hunn ist! jag som dammsög igår. bajs..

får äntligen lyssna på lite musik nu, känns avslappnande. lite bandit som började underbart med lite Bon Jovi - wanted dead or alive. fest på lördag kanske har jag hört också? jag är på!

dessutom blir det Metallica på söndag! mucho fine! ska försöka hinna med lite shoppning också, mycket roligt! synd är bara att jag får shoppa ensam eftersom jag åker med bara grabbar.. jaja smällar man får ta! vi kommer nog ha roligt.

fick nya ljus från partylite också igår! massa goa dofter bland annat en som luktar herrparfym, mmmm.. bra att ha när herrn i huset är borta! har också kollat på ny lägenhet som vi får se hur det blir med, vore jävligt gött..

nej nu blire en walk with the dog..

"Oh baby I'm sorry I was blind"

Kommentarer
Postat av: Milla

Var det den lägenheten i 41 c? Vem ska sälja? :)

Kul att du fått dator ett tag igen! Kram.

2009-03-06 @ 15:42:28
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Annika A

Haha, ljus som luktar karl!! det ska jag satsa på!

2009-03-06 @ 16:23:33
URL: http://walkingwoman.blogg.se/
Postat av: Ananas

Saknar er också.. Hur går det med lokalen? Blir det någon ny eller? Hoppas det, då blir det lättare att komma och hälsa på med vagnen sen. Vill inte ha den nere i gången när den är ny. Hämtade den förresten idag, så nu står den i Tjabos rum och väntar på att få bli använd. :) Är ni under samma tak än? Hör av dig gärna när du jobbar under veckorna så kikar jag upp om ingen drastiskt händer :)



Kram kram

2009-03-06 @ 21:08:52
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: Milla

Yes, det är bara att komma om du vill ha info vettu. :)

Haha, ja, det vore ju lite snopet om man räknat med EN men får FYRA. Du får mer än gärna ställa upp som babysitter den dagen det blir aktuellt. Jag kommer aldrig att bli en såndär mamma som inte kan vara ifrån sitt barn någon gång. Tror inte det är nyttigt att ständigt vara med barnet, varesig för barn eller en själv. Egentid måste få finnas kvar i måttlig mängd. :)



Vilken våning är lägenheten på? Hoppas ni får den då! Pusspuss.

2009-03-07 @ 01:03:01
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: ANNIKA

Vilken jävla otur. Maj nästa då??!!

2009-03-08 @ 23:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0