missed me?

slänger in några ord här då! har äntligen fått internet nu i nya lyan.

stormtrivs verkligen här, fy fan va skönt att bo större! lätt att hålla ordning och tyst och skönt i huset. inga grinkärringar som klagar över allt och alla! hitta bättre saker att göra liksom..

har fåt ett vik på centrum/landsbygd också, mycket skönt! går på samma rad som Gabs och det är ju inga fel att se den jäntan jämt när man jobbar ;) sämre saker finns ju absoult i världen!

nåt roligt ska jag försöka fixa ihop också för mina kära arbetskamrater.. så dom får se mitt nya fina plejs :) något som låter intressant? lite wiispel och skitprat? och kanske något roligt spel eller utgång efter det?

har min lilla vovsing här nu på besök.. och risken finns att jag får hämta christian i säffle.. vilket jag inte vill! men hem vill jag ha han... ska jobba 7.20-15.20 imorrn också så jag behöver min skönhetssömn ;)

jaha jaha det var då det jag hade att säga typ.. har ont i mina tånaglar som antagligen kommer att ramla bort.. fräscht va? fotboll är inte bra.. men vann gjorde vi! så de va värt att ta ledigt för :)

nu ska chili få kisssa natta ;)

Kommentarer
Postat av: Milla

Välkommen tillbaka! :D Är du redo för box på måndag tro? Puss.

2009-09-13 @ 10:49:39
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Annika.A

Ser fram emot att komma på lägenhetstitt!

2009-09-13 @ 11:42:32
URL: http://walkingwoman.blogg.se/
Postat av: gaby

umgås e ju inga fel å va man gör då kan vi ju komma på under kvällen, sånt spelar ja ingen roll.. lite alkohol å cissi så e kvällen gjord ju :) kul att du skriver igen.. kanske oxå får ta tag i de nån da. puss på dig gumman :)

2009-09-13 @ 14:42:43
Postat av: Jenny

Jag ser oxå fram emot en lägenhetstitt med skavller och spel.. Nyfiken som man är =P.

Kram

2009-09-13 @ 22:41:42
URL: http://jennydepp.blogg.se/
Postat av: Malin

Tur att vi får se dig på jobbet i alla fall... vi är många som är nyfikna på nya lyan... hoppas allt är bra.... kramiz M

2009-09-14 @ 17:56:42
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: gaby

ska kolla imorn om de finns tid på boxen på freda.. micka sa att ni hade match då så ja kommer nog bort å kollar mellan boxen å handbollen.. finns de inte plats så tar ja den tidiga bussen ändå så ja hinner me lite fotboll iaf innan träning :) christian får väl hänga på han me.. fast han dumpar ja hos nån kompis tror ja :p vi ses imorn darling.. glöm inte frukten nu! :)

2009-09-15 @ 23:09:11
Postat av: Milla

Tack vännen! Känns jättekul faktiskt. :)Nu är det bara några saker till som ska falla på plats innan jag är nöjd!



Jo, än så länge tycker jag nog att vår nya chef verkar bra, men jag har ju bara träffat henne två gånger. Ni har S nu va? Har hört både ris och ros. Mest ris på sistone. Tråkigt.



Box på måndag? ;)

Puss!

2009-09-18 @ 22:07:10
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: gaby

va har du för dig??

2009-09-25 @ 11:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0